2010. május 10., hétfő

Giccsparádé


Volt még egy könyv mostanában, amit nem olvastam végig, mégpedig Louisa May Alcott-tól a Kisasszonyok. Erre a könyvre évek óta vadásztam a könyvtárban, és mikor végül bent találtam, nagyon boldog voltam. Valamiért úgy gondoltam, Jane Austen, vagy a Bronte nővérek műveihez lesz majd hasonló, akiknek a regényeit és 8 éves korom óta évente egyszer végigolvasom:))) Sőt, állíthatom, hogy miattuk mentem angol irodalom szakosnak az egyetemen. Na de ez a Kisasszonyok. Ekkora csalódást. Ez egy tömény GICCS. Szájbarágós kis tanmese arról, hogyan legyünk jók, stb, stb, stb. Bocsánat a kifejezésért, de szerintem nyálas. Körülbelül a feléig bírtam elviselni. Még a hideg is kiráz, ha visszagondolok rá.

2 megjegyzés:

  1. Nem gondoltam volna, hogy vannak könyvek amiket nem olvasol el. LEBUKTÁL!! Ez nem az a Joey-s könyv??

    VálaszTörlés
  2. Véges az ember ideje, nem pazarolhatja rossz könyvekkel való kínlódásra.
    De, de úgy emlékszem Joey sem olvasta végig:)))Bár ő más okok miatt...

    VálaszTörlés