2010. május 17., hétfő

True Blood


A férjemmel - jobb későn, mint soha alapon - rendesen rákattantunk a True Blood-ra. Mivel lemaradtunk az HBO-n adott részekről, angolul néztük végig pár este alatt az egészet. Imádtuk! És amikor végeztünk, és utánanéztem, hogy még hetekeig kell várni a 3. évadra, amit lehet, nem is nézünk meg az HBO-n, mivel így, hogy most már megszoktuk az eredeti hangokat, fura lenne a szinkron. Szóval, én nem bírtam magammal, és megvettem a 3. részt könyvben. Aztán az olyan jó volt, hogy megvettem az elsőt:)) Szóval össze vissza olvasom most ezt a sorozatot, de sebaj.
Amit a Holtak Klubjáról röviden mondhatok: Bill-t elrabolják, és Sookie Eric, egy vérfarkas, valamint Elvis Presley segítségével megkeresi és kiszabadítja.Mivel én könyvben eddig még csak ezt az egy részt olvastam, nincs összehasonlítási alapom a többivel, de nagyon-nagyon tetszett. Fordulatos volt, izgalmas, vicces. Mivel én nagy Eric-szurkoló vagyok, nem bántam hogy Sookie eltávolodott végre Billtől. Nagyon tetszett az, ahogy a könyv végén a sarkára állt, és kidobta a vámpírokat a házából. Ideje volt már kiállnia magáért.

10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése