2010. május 6., csütörtök

Gagyi


Pár hetes kényszerpihenőn voltam, ezért nem írtam mostanában, viszont jó sokat olvastam, így most megpróbálom pótolni a lemaradást. Több olyan könyvet is elolvastam, melyeket más blogolók ajánlottak. Az egyik ilyen volt Mitch Albom: Öten a mennyországban című könyve, amit nagyon sokan dicsértek. Hát, be kell vallanom, nekem nem igazán tetszett. Először is, az író nem ír jól szerintem, se szépen, se stílusosan. Nem úgy ír, ahogy az egy írótól elvárható lenne, hanem egyszerűen úgy, ahogy szerintem bárki tudna. Emiatt nekem kicsit iskolás stílusú, döcögős volt a könyv. Aztán magával a történettel is bajom volt. Az alapötlet nagyszerű, de csak az. A kidolgozása szerintem sekélyes. Mintha leült volna ez a Mitch fiú és elkezdett volna gondolkodni, hogy hát hogy is legyen, kik is legyenek azok öten és milyen csavarokat találjak ki, hogy fonódjanak egymásba az életek. Semmi komoly fantáziára, írói vénára utaló ötletet sem sikerült kitalálnia. ERŐLTETETT AZ EGÉSZ KÖNYV!!! A leginkább az első mennyországbeli sztorin borultam ki olyannyira, hogy majdnem abba is hagytam az olvasást. Az egész helyzet, hogy az a fickó infarktust kapott miatta, annyira, de annyira erőltetett volt, hogy már csak nevettem rajta.
Összeségében, én nem ajánlom ezt a könyvet senkinek, szerintem egy általános iskolás megkapná azt házi feladatnak, hogy írjon egy fogalmazást a könyv alapötletéről, klasszisokkal jobbat tudna írni.

Értékelés: 10/5

1 megjegyzés:

  1. Igen, egyetértek valószínűleg én sem olvastam volna el ha nem egy váróteremben várakoozk 3 órát.

    VálaszTörlés