2010. április 7., szerda

Csak az enyém

Kiolvastam a Csak az enyém-et is, illetve kiolvastatta magát velem a könyv, annyira izgalmas és olyan jó, könnyű stílusban van megírva, hogy csak faltam az oldalakat.
Viszont ebben a könyvben egy kicsit sok volt nekem az öldöklés. Elhiszem én, hogy Mary jellemábrázolásához hozzátartozik, hogy kivégez mindenkit, aki az útjába kerül, de annyira sajnáltam azt a sok ártatlan embert, akik meghaltak a mű folyamán. Ennek ellenére azt kell, hogy mondjam, hogy szerintem Mary a valaha volt legjobban ábrázolt pszichopata. Annyira idegesített az őrültsége, hogy sokszor szerettem volna a földhöz vagdosni a könyvet.
A sztori nagyon röviden: Mary Terror ellop egy kisbabát egy kórházból. Az anya a nyomába ered és New Yorktól San Franciscóig üldözi a közveszélyes nőt, aki inkább megölné a kisbabát, minthogy visszaadja.
Van itt minden, 60-as évek, hippik, road feeling, kőkemény társadalomkritika és fantasztikus jellemábrázolások.
Mindenkinek ajánlom a könyvet, akinek bírja a gyomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése