2010. április 5., hétfő

Még mindig sci-fi

A hosszú hétvége alatt végre sikerült befejeznem a könyveket:)Először az Emlékezz Phlebasról írnék, ami életem első tudományos-fantasztikus könyveként hatalmas élményt nyújtott. Nagyon tetszett, bár bevallom, egy kicsit nehezen és lassan olvastam. De ez csak azért volt, mert az én női agyamnak idő kellett, míg felfogott bizonyos leírásokat térgörbítésekről, anti-gravitációs egységekről, stb. Ennek ellenére vagy pont ezért imádtam ezt a könyvet. A történet röviden: Háború folyik a galaxisban a Kultúra és az Idiriek között. Egy Alakváltó, aki az idiriek oldalán harcol, azt a feladatot kapja, hogy szerezzen meg egy szuperszámítógépet, egy Elmét, ami megszökött egy megtámadott űrhajóról és elbújt a Holtak Bolygóinak egyikén, Schar világán. Ha az Idiriek a kezükbe kaparinthatnák az Elmét, és kiismerhetnék annak technológiáját, nagyobb esélyük lenne a háború megnyerésére. Szóval, Horza, az Alakváltó egy szedett-vedett zsoldoscsapat segítségével nekiindul a csillagoknak és egy csomó izgalmas kaland után.... nem árulom el a végét....de engem meglepett.
E mű segítségével azt hiszem, rá is fogok kapni a sci-fi olvasásra.

1 megjegyzés:

  1. Hát azt hittem már sosem fogsz írni. Alig vártam. Ez a sci-fi könyvet még így is nehéz volt követni. Remélem a következő könnyeben emészthető lesz. Titkos Rajongód>-)

    VálaszTörlés