2011. augusztus 3., szerda

Második Atlantisz


Nagyon-nagyon régen nem írtam már, mert egy lusta disznó vagyok. De olvasni olvastam jó sokat és megpróbálom majd pótolni a blogon is a lemaradásomat.
Az utóbbi időben olvasott könyvek közül van egy, amit mindenképp ki szeretnék emelni:
Lilian H. AgiVega - Második Atlantisz A tízezer éves varázs
Félve vettem a kezembe, amikor megtudtam, hogy egy fanfic író műve. Hogy miért? Sok-sok könyves blogot és fanficet olvasgatok szabadidőmben és meg vagyok döbbenve azon, hogy boldog-boldogtalan írónak hiszi magát. Kész vannak teljesen a mai fiatalok. Azt hiszik, azért mert elolvastak pár YA-t, már ők is képesek írni. DE NEM. Ráadásul, az egy dolog, hogy nem tudnak írni, de más kezdő írókat olyan elánnal osztanak ki, hogy csak nézek. Mert az elv az az, hogy húzzunk le mindenkit, annál jobbnak látszunk majd mi. Ezenfelül műveletlenek és beképzeltek. Akinek nem inge, az ne vegye magára. De aki SOHA az életben nem olvasott még egyetlen irodalmi értékű művet sem, csak chick litet, young adultot, az azért vegyen vissza az arcából. És ezzel nem lehúzni akarom ezeket a műfajokat, mert én is szeretem őket.
Szóval a sok reményteli írócska egyikének gondoltam csak ezt Agivegát. (Ja, egyébként ez a név nagyon gáz.)De kellemes csalódást okozott. Kétségtelenül vannak hiányosságai a könyvnek, de engem annyira magával ragadott a történet, hogy ez nem érdekelt.
Folyt. köv. holnap, mert dolgom van:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése